Dag 1 - Reisverslag uit Taurito, Spanje van lisete-birte-ineke-on-adventure - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Taurito, Spanje van lisete-birte-ineke-on-adventure - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Lisette

30 Januari 2015 | Spanje, Taurito

We zijn goed aangekomen op het vliegveld. Was allemaal heel spannend en moeilijk om iedereen achter te laten en een nieuwe stap te zetten. Bijna iedereen moest wel een traantje weg pinken.Een maal in het vliegtuig was alles weer goed. Gelukkig zaten we lekker naast elkaar en liep de vlucht prima. Helaas was het laatste half uur voor Birte even door bijten vanwege zere oren. De turbulentie was toen ook wel redelijk heftig. Toen we aankwamen op de AirPort was het allemaal even zoeken. Maar uit eindelijk zijn we in het hotel beland.
Bij aankomst was het helaas niet goed geregeld we wisten niet wat ons te wachten stond en kregen alleen een kamer toe gewezen. We krijgen vandaag als goed is pas te horen hoe het hier verder in elkaar zit.
Maar het weer is tot nu toe al heerlijk de mensen zijn aardig en we hopen hier een leuke tijd te maken.